Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tisdag =)

Publicerad 2012-05-08 15:05:40 i Allmänt

Hallå!

Idag blev det jobb, dock bara halvdag men det räckte :P Så trött i morse att jag skulle kunnat sova hela dagen :D När jag kom hem blev det mat och nu kikar jag på tv, sen blir det iväg och köra ett benpass med trex på gymmet :)
Just ja, i morgon ska jag äntligen till läkaren pga mina knän! Har fortfarande ont ibland så vill veta vad de kan vara ..
Och idag fick jag veta mitt resultat på tentan jag gjorde igår, fick bara G fast G är ju bra det vet jag men hade velat ha VG för då kan jag få det i slutbetyg men nu kan jag inte det! Gör mig lite arg för jag hade haft tid och kolla på frågorna och ändra lite men den dog ju bara:/ menmen.. vet ialf att jag lärt mig en del ändå =)

Aja, Puss påer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela