Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Träningsvärk!

Publicerad 2012-05-09 19:16:00 i Allmänt

Hejsan!! Har träningsvärk ifrån benpasset igår!:D trodde dock jag skulle ha mycket värre men tur att den är som den är:) går kanske lite konstigt menmen :D så får ta ett break ifrån träningen idag och köra i morgon istället, då blir det styrka och kanske yoga :) hihi! Idag var jag i skolan med gruppen och fixa en affisch till projektskissen:) blev inte helt klara men i morgon så och då ska vi även göra power pointen :) när jag kom hem blev det en snabbis upp i lägenheten för att lämna skolsaker sen gick jag till läkaren och som nästan förväntat så var det inga fel på mina knän utan ska ringa en sjukgymnast och den kanske kan hjälpa mig med nå övningar el så .. Verkar dock konstigt att man kan få ont i knäna sen är de inget fel på dom men aja, gick dit och kolla ialf! Sen efter det blev det hem och tvätta! Känns att jag tvättar som fan men finns massa kvar :/ lite mat blev det också och nu sitter jag i soffan framför tv:n :) vill bara ha fredag nu och då ska jag fan sola var ett tag sen så :) hihi! Pusspåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela