Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Underbara väder!

Publicerad 2012-05-19 17:05:29 i Allmänt

Hejsan,

Sitter hemma nu och lyssnar på lite party musik så man blir lite party =)Vädret är ju för underbart :) Fan va såhär nu en vecka eftersom är typ ledig större delen av veckan :P Idag blir det födelsedagsfest för Madde som fyllde i veckan! =) 22 år gammal blev hon! Sen får man se hur det slutar, antingen blir kvar där och sen hem bara el stan :P Skulle inte förväna mig om det blir ner på stan sen :D haha...

Idag har jag även jobbat och händer en hel del på mitt jobb fast man inte kan tro det kanske :D Och utanför jobbet med så händer det grejer, ambulans och sådant :D

Aja, hoppas ni får en grym lördag för det ska jag fan ha :) Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela