Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Valborg!

Publicerad 2012-05-01 15:06:38 i Allmänt

Hejsan, hoppas alla hade en grym valborg, för det hade jag!=) Dagen börja dock inte så bra, tåget var inställt och jag skulle åka och jobba i sura.. Fick vänta ett tag på en ersättningsbuss men kom till slut till jobbet och tiden gick så fort när det rullar på ! =) Gick sen hem till eve och fixa oss inför kvällen.. Mamma kom och hämta upp oss och åkte till stan för att lämna saker hemma vid mig, hämta sen upp zelle för att sedan åka till festen!
Först var det inte så mycket människor men under kvällen så kom det bara fler och fler och de var grymt kul =)
Drack, dansa och snacka med massa männsikor, så kvällen var helt klart lyckad! =) fast lite drama blev det men wtf ;D Inte mitt fel lix :P hahahah! Bilder får jag nog sno från dom som tog kort på festen för jag tog inga :D Men tack till dom som fixa festen och tack till alla som var där! =)

Sitter nu med skolarbete och sen blir det ut till björnön med zelle och eve =) hihi underbart väder ju!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela