Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

3 nov

Publicerad 2012-11-03 09:29:08 i

Hej!

Ligger i sängen och är typ halv vaken :P är lite seg ännu så ligger kvar här ett tag till! Igår hade jag skola först och efter de fick jag skjuts av Saara till erikslund för jag jobba där igår på Systembolaget :) aldrig varit där förut men va jätte kul och va ett helt annat tempo :) och efter jobbet åkte jag och Zelina hem och drack lite bubbel och vin och bara snacka skit :D haha! Vi förtjäna de efter en jobbdag! Idag blir det halloween fest, vad jag ska vara visar sig sen ;) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela