Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördagen :)

Publicerad 2012-11-18 12:53:49 i

Igår va jag ledig ifrån jobb så jag, mamma & syster åkte till Färna julmarknad :) hur mysigt som helst men as mycket människor! :) åkte sen till mammas mormors och morfars grav och tände ljus där .. Sen drog vi till Max som är nyöppnat i Köping :) var mycket folk där med men fick plats ialf :D åkte vidare sen mot Västerås igen, åkte förbi erikslund så köpte jag en halsduk från Gina tricot :) hihi!

Väl hemma igen så blev det fix för igår va jag, Eve och Zelina på strike först sen vidare till Bmb:) hade en helt okej kväll.. :) glad idag ialf för att jag va nykter igår :) hihi! Idag blir det kika på grupparbetet se va fan man ska göra i morgon och resten av veckan ! Måste komma igång på riktigt nu för börjar få PANIK! aja pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela