Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag 4 november!

Publicerad 2012-11-04 22:39:21 i

Godkväll!

Trodde de skulle bli en lugn söndag men icke, hade tvätt tid plus så var ena tvättmaskinen trasig så kunde inte tvätta allt! När jag var färdig med tvätten kom syrran förbi för att jag skulle bleka hennes hår, mamma och pappa kom senare med lite glass och dricka så blev fika :) efter det gick jag hem till Zelina för att käka tacos men efter ett tag gick jag hem för att plugga lite och även bädda rent sängen :) så lugn söndag blev det inte ;D nu sitter jag äntligen och kikar på tv men ska ju snart lägga mig ändå :D hoppas ni haft en grym söndag! Kvällen igår va jätte bra med, alla var grymt bra utklädda!:) hade turen att få skjuts hem också:) hihi! Puss och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela