Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

11okt!

Publicerad 2012-10-11 22:23:06 i

Hej! Tempo fylld dag! Först blev de skolan för att fixa ihop våran föreläsning vi ska hålla i morgon som jag inte är så sugen på! Får inget betyg el inget högskolepoäng heller! Arg! Ialf när vi blev klara med de så stanna jag och Christina kvar för att fixa lite som tex beställa gamla tentor för denna kurs så man kan plugga lite och sen även veta lite vad som kan komma på tentan :) käka på kåren och sen gick vi till bibblan för att skriva vad vi ska säga i morgon ! Gick bra men som sagt vill bara göra skiten och ta helg! Vi alla i klassen förtjänar de! Sen hem och plugga på de vi skrivit plus fixa lite annat! Iväg och köra ett medel mixpass asså två tränare ! As grymt pass vill jag lova!:) blev lite gladare av att få komma i väg :) är i sängen nu och pluggar på de jag ska säga i morgon men snart blir det sängen för sömn behöver jag! Skönt med ledig helg ialf! Fick förfrågan om att jobba både i morgon och lördag men sa nej för kommer aldrig orka! Lite roliga sak är att min underbara mamma kom förbi idag med restaurang chansen, massa matställen där man betalar för en men får två , ni fattar :D och nu har dom klädaffärer och massa annat så :D as bra! 200 kr kostar den bara så Zelina ville ha en med :D hihi! Ne ska träna lite till på de jag ska säga !:) pusspåer och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela