Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

12 okt!

Publicerad 2012-10-13 00:09:47 i

Hej! Oj snart är klockan 24 och ska blir sängen snart!:) ialf idag har varit en bra dag, vakna dock med sämsta humöret med tanke på föreläsningen jag och min grupp skulle hålla idag, meeen gick så jävla bra och vi var så duktiga så mitt humör gick från as dåligt till stort leende på läpparna !!:D så dagen fortsatte med en liten tur till hälla med Zelina, käka på pizza hut och gick snabbt igenom Ica maxi på jakt efter en liten resväska, hitta dock ingen el Zelina skulle hitta en! Tog bussen till stan igen och gick runt där och hitta ett par nya svart byxor!!:) nu har jag shopping förbud, köpt så mycket denna månad så nu räcker de!:) är ju på jakt efter nya kängor så de blir nästa köp!! Sen gick vi hem till mig för jag hade tvätt tid! Tvätta, drack lite vin och snacka skit ;D drog iväg sen när jag var klar med tvätten för att sola :) så såg min dag ut!!:) nu blir det sängen!! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela