Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

13 okt!

Publicerad 2012-10-13 11:37:52 i Allmänt

Heeej!
 
Ska snart iväg och ta en PW med Jennifer! Som jag skrev igår så är jag ute efter ett par snygga kängor och satt och kolla på internet nu i morse och hitta ett par!! :D Nu vet jag ju inte hur dom ser ut i irl men dom såg snygga ut ialf så hoppas så slipper jag leta!!
 
Högt skaft och bra sula så håller tummarna att dom sitter as bra :D Så har jag köpt ny jacka inför vinter och nya skor =) Då är jag nöjd :D
 
Aja iväg nu då sen blir det fixa sig inför kvällen, ska ut till tränhammar och festa idag :) hihi Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela