Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

14 okt

Publicerad 2012-10-14 21:35:28 i Allmänt

Hej!
Helgen har varit bra, va i tränhammar igår på skördefest! Idag blev det en tripp på stan med mamma och pappa, luncha även på stan.. Sen hem och iväg igen för att ta en PW med jennifer =) Hemma igen så blev det laga mat och kika på kurserna på vårterminen 2013, har nu skickat iväg min anmälan, blev fyra kurser på distans bara, fast är tre som jag behöver komma in på för att få mina 30 hp! Kommer bli lite kämpigt med bara distans men ska fan skärpa till mig :) För när man ändå får välja kurser själv så måste man ju bli "vuxen" :)
 
Ledig i morgon, skööönt som fan men ska ändå städa lägenheten och sen iväg för öl&matprovning med jobbet plus hallsta butiken =)
 
Kikar nu på All about Steve på fyran och visst den har inte fått så bra direkt men bradley cooper är med och fytt i helvete va snygg han är:D
 
Pusspåer! (Grattis till Josefine som fyller 22 år idag, =) <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela