Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

16okt!!

Publicerad 2012-10-16 16:25:57 i

Hej!:)
Idag hade jag skola, 9-14 ungefär, hade både föreläsning och grupparbete :) skrev klart kompletteringarna och skicka in så hoppas vi klarar de nu :) dr tror jag ! Så nu sitter jag och väntar på att dra iväg till Friskis med Jennifer för ett 75 min box pass!!:) sen förbi Coop för att handla lite:) ledig i morgon och får se vad som händer, kanske iväg och hälsa på hos Johanna! Beror på hur hon mår så hoppas hon mår bättre!

Även läst igenom vilka kommuner vi ska hålla på med i nästa grupparbete, fattar inte riktigt vad vi ska göra men valt ut två jag kan tänka mig , men jobbar i grupp igen så får se vad dom tycker!:) ne ta en no-xplode och sen TRÄNING!!:) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela