Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

22 okt

Publicerad 2012-10-22 12:44:46 i

Hejhallå!
Dra iväg snart till gymmet för ben och mag pass med Jennifer!:) ska även iväg senare för köpa lite kanin mat, mitt monster äter som bara fan :D sötaste! Så pappa ska vara snäll och köra mig så jag slipper ta bussen :P och ikväll måste jag somna tidigt :/ ska upp runt 5 för ska till Arlanda för kurs med jobbet i morgon! VILL inte men måste! Aja :) ha en bra måndag nu! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela