Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

28 okt !

Publicerad 2012-10-28 19:07:26 i

Hej!

Ännu en helg som börjar gå mot sitt slut, känns bra för helgen har varit as bra!:) i fredags va jag hos mamma och pappa, käka tacos och kolla på the tourist !:) myspys fredag! I lördags vart det jobb först sen hem, fixade mig och drog hem till Jennifer, blev mat och vin!:) blev en ute kväll på Pluto ! Hade en bra kväll !:) och natt ;) hihi! Idag va jag dock bakis så bara legat i soffan :D ska hoppa in i duschen för haft ricin olja i håret!:) pusspåer!


Just ja! Kryssningen blir av den 30 nov med ett galet gäng!:D för nu är den betald!! Längtar som bara fan! ( bilden är på maten jag fick hos Jennifer)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1442129/images/2012/pic_508d7443e087c3375f1d2ed8.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela