Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

4 okt, kanelbullens dag!

Publicerad 2012-10-04 16:49:58 i Allmänt

Hejsan alla!
 
Idag har jag varit i skolan från 9-16 och är helt slut nu! Men idag hade vi seminarium/redovisning på grupparbetet! Min grupp va andra gruppen att redovisa och fyfan va duktiga vi va, kunde allt nästa utantill och fick bra från lärarna och dom andra i klassen som hade idag =) Känns as bra! Sen opponera vi också och då fick vi bra feeback med så kan inte klaga alls på dagen utan att man är jävligt trött nu :D Vi får lite kompletteringar men de får alla :) Men nu tar jag helg ialf, jobbar i morgon 11.45-18.20 =) fullt upp i helgen också =) Om ca en timme ska jag och jennifer iväg till friskis för ett medelpass! =) Behöver en no-xplode dock för att orka :D
 
Kanelbullens dag mina vänner är det också, funderar om jag ska köpa en bara för att de är det eller bara skita i det :D Kanske förtjänar en efter idag :P
 
aja, pusspåer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela