Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

8 okt

Publicerad 2012-10-08 21:26:59 i

Hej! Fick som sagt sovmorgon idag men just nu känner jag inte av att jag fick sova länge idag .. As trött nu och vill bara sova :/ och idag börja ny kurs och fy va den verkar svår och jobbig ! Nu första veckan känns tuff så längtar till helgen som fan :D kan berätta mer vad vi ska göra som är så jobbigt, de jag vet nu är att vi ska ha en lektion på fredag, asså min grupp ska ha en! De är de jag vet typ! Hatar att inte veta men får veta mer i morgon ialf!:) efter skolan vart de gå till helskön dagspa och få en massage, va helt underbart så klart men aj aj jag har problem med axlarna och nacke och de märks med :/ måste få bort de onda så ny massage tid 31 november ! Sen kom mamma och hämta upp mig och körde hem mig, hon hade tvätta min och zelinas jacka så hon lämna dom med! Byte om och tog en PW runt stan! Nu ska jag läsa om olika konferenser inom folkhälsa .. Allt är på engelska med så kommer ta längre tid ! Usch! Vill sova! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela