Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

AIR MAX 90

Publicerad 2012-10-06 10:49:25 i Allmänt

Sitter här kl 10.40 på en lördags morgon och kikar på air max 90 skor och vill ha alla ! Tänkte lägga upp några jag vill ha och troligen kommer köpa ett par för måste ha ett par, dom saknas i min sko samling :) Sen blev jag ännu mer sugen när min storebror hade köpt ett par! :D
 
 
Asså finns as många snygga ju:D Måste köpa ett par snart =)
 
Aja, ska iväg och fixa lite innan jag ska till e-tuna för att fira Saara ..=) Christina åker förbi här och hämtar mig så slipper köra själv =) hih
 
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela