Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Ny bäddat ;)

Publicerad 2012-10-24 22:59:41 i

Go kväll!

Ska snart hoppa ner i sängen snart men måste kolla klart på master chef !:D har tvättat ikväll med och fyfan va tråkigt de är men nu är allt tvättat !:) känns skönt ! Sprang iväg till Ica för att hämta ut ett paket från bodystore.se och i de paketet fanns de ricinolja som jag då använder för håret :) har hållit på med de nu i ca två veckor och ja jag börjar märka av skillnad men ska berätta mer efter en månad :) skola nu i två dagar sen får jag ta helg, jobb lördag :) ska mysa ner i min ny bäddade säng ;) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela