Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sängen!

Publicerad 2012-10-10 00:31:45 i

Hallå, ligger i sängen nu och ska sova:) idag har jag varit i skolan hela dagen 9-16! Efter de vart de hem och andas ut, mycket att ta in och mycket händer nu så försöker vara fokuserad :) plus så finns de en del människor som kan göra en irriterad :D mer än så kan jag inte säga tyvärr :P men men ! Runt nio blev de sola med zelle och vi tog även en lång promenad :) behövdes! Så nu blir de sova! Men först ska jag bara säga att ska börja testa en olja (ricin olja) till håret, ska göra att håret växer fortare plus blir tjockare och ge glans :) i morgon ska jag börja med "behandlingen"! Blir för och efter bild så klart! Så ni får se om ca 1 månad om de hänt nå :) hihi! Pusspåer och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela