Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Trött!!

Publicerad 2012-10-04 22:41:57 i

As trött nu och sitter och kikar på fråga Olle :) sen blir det hoppa i säng men de bästa är att jag ändå får sova till typ 9 i morgon och va bra länge sedan jag fick sova ut :D fick även en kanelbulle idag :P mamma och pappa kom förbi och vi käka kanelbullar :) sen fick jag även ett nytt duschdraperi :) tack snälla mamma och pappa :) idag kom även chic mer i brevlådan!!!:) as glad för de :D i morgon är de jobb som sagt och hem sen och tvätta! Vilken rolig fredag känner jag :D men behöver tvätta så wtf :D hihi ! Den sista november ska jag iväg på kaos kryssning berättar mer när jag vet mer :D pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela