Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

11 sept!

Publicerad 2012-09-11 23:09:34 i

Hej! Helt slut idag igen!:D dagen börja med skola och va heldag, första föreläsningen va okej men andra delen va helt värdelös, bra kanske till grupparbetet och tentan men sjukt tråkig! Efter skolan blev det hem hann sitta typ en halv timme sen iväg och köra box i 75 min med Jennifer och fyfan va slut jag va efter!:D efter träningen blev det en promenad till solstudion :) sen följde jag med hem till Jennifer för kvällsmat igen :) sen gick jag hem för att duscha och kika på svenska Hollywood fruar!:) har även packat till för min lilla tripp till Oslo eftersom i morgon har jag skola sen iväg till Sthlm för att se två av mina favvo band:) sen hem och sova direkt för skola torsdag sen direkt till Norge!:) aja så ser mina dagar ut :D haha! Pusspåer och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela