Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

17 sept...

Publicerad 2012-09-17 10:26:16 i Allmänt

Hej,
 
Fyfan att vakna upp i lägenheten idag:( PLUS så har man ingen frulle hemma heller, lite bortskämd har man blivit i helgen när jag va hos mormor! Så nu sitter man här hungrig och ser ut och vädret är värdelöst.. Men måste iväg och lämna skolböcker, till apoteket och handla mat..... Usch, vill inte ens gå ut ju!
 
Helgen då, haft en as bra helg hos mormor i Oslo. =) I torsdags gjorde vi inte speciellt mycket eftersom jag kom dit typ 21 .. Så blev kika på tv och bara prata =) I fredags blev det en tur på stan, och fyfan va jag älskar shopping i oslo massa butiker överallt :D Men kom hem med två ringar från bianco ialf =) Sen hem och köpte massa onyttigt och bara kolla på tv och prata =) I lördags vart det iväg till holmenkollen och kika lite där, va ju en tävling där så va as mycket folk :D Tog en fika där och kikade lite på affären som fanns där, hitta mina älskade tofflor där som jag la ut bild på igår :) Har på mig dom nu och fyfan va sköna dom är :) Bästa köpet på bra länge ;) haha! Sen efter vi vart där så åkte vi hem och fixa i ordning oss för en kväll på stan :P Vi satt på ett ställe och prata och en av mormors jobbarkompisar va med Vallmire som va super trevlig =) sen drog jag och mormor ner på karl johan men fyfan va mycket folk de va :D Fanns inget ställe som inte hade fullt typ, så blev taxi hem vid 1 och ner i sängen sen :P Och i söndags vart det bara käka frulle, och kika på tv och sen lunch och efter det iväg till tåget till sarpsborg där andrea och alexander hämta mig för att åka till västerås igen :) Haft sån otroligt lugn och bra helg i Oslo och vill inte vara här just nu, men back to reality:/
 
Beställde lite från kicks.se idag, nytt schampoo, balsam och inpackning, och en ny borste, för läst att man ska ha svinborste istället för det är bättre för håret, sliter inte lika mycket =)
 
Aja, ska väl orka ta mig iväg då så jag får allt gjort då .. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela