Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

18 sept!

Publicerad 2012-09-18 16:39:43 i

Hej! Sitter hemma och ska väl snart ut på en PW , skulle kört box idag men Jennifer kunde inte så får bli en PW :) har vart i skolan idag, suttit och leta efter vetenskapliga artiklar och fyfan va jag hatar det men hitta fyra som skulle kunna passa in i arbetet! Efter de åkte jag och Christina och käka :) gick sen ner på stan och hämta ut mitt paket från kicks plus köpte nya nagel filar :) för mina har jag slitit ut :D plus så har jag beställt ett siden örngott från sidenselma.se :) ska vara bättre för hy och hår så får prova då :) ne byta om nu då och ut och röra på sig :) pusspåer! ( de jag beställt från kicks på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela