Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

20 sept..

Publicerad 2012-09-20 10:32:45 i Allmänt

Hejsan !!
 
Läste idag på chic.se att tidningen ska läggas ner :( Så jävla tråkigt eftersom jag älskar den tidningen och läst den sedan den kom ut ju .. Inte hitta nån som jag gillar lika mycket men aja tråkigt som fan.. :/
 
Idag är jag "ledig", har en tenta i morgon så blir plugga lite till den fast jag har ingen ork till de bara för vi ska kunna as mycket på så kort tid plus så förväntar sig lärarna att vi ska fatta allt redan fast vi aldrig ens prata om policy och styrning .. Men ska till skolan i morgon och göra tentan och försöka! =)
Ska iväg till h&m köpa ett par byxor sen senare iväg och träna :)
 
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela