Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

26 sept!

Publicerad 2012-09-26 21:42:49 i Allmänt

Heej!
 
Sitter och kollar på efterlyst nu och sen blir det sängen för att läsa lite i folkhälsa som tvärvetenskap, åh så roligt :P
Idag hade jag och min grupp först handledning och sen satt vi och skrev på arbetet som flöt på as bra idag med så i morgon är nog sista dagen denna vecka, hoppas jag :) Sen hem igen för att skriva på arbetet lite mer fast skrev klart min artiklar .. Efter det tog jag och jennifer en pw i regnet och fyfan va kall och blöt man va när man kom hem :/ :P Fick kort besök av zelle med innan jag hoppa in i duschen =)
 
Aja, kika klart nu sen sängen för läsning! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela