Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

29 sept!

Publicerad 2012-09-29 17:40:29 i

Hejsan! Precis kommer ut ut duschen och sitter nu och kikar på tv :) igår blev det att umgås med familjen, käka tacos och myste framför tv:n :) fira mamma och hon fick presentkort på 500 kr på en smyckes affär och 500 kr på en väskaffär :) hon blev jätte glad :) presenterna va från mig, lillasyster, lillebror och pappa :) storebror gav henne konsert biljett :) fika lite också :) idag blev det jobb för min del, saknat att jobba, sakna alla kunder :) hihi! Sen blev det in till stan igen, köpte ny jacka idag :) behövde en ny vinterjacka :) och den är i barnstorlek :D den satt bäst så fick bli en jacka från barnavdelningen :D blev ett skydd för knäet för högra gör ont så får börja med de när jag jobbar och tränar ! Plus så köpte jag en A-crème :) ska vara bra för ansiktet :) blir att testa och se då :) ikväll har jag inte bestämt mig än vad jag vill göra, är as trött men fan är ju lördag ändå! Ska tänka lite:) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela