Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

2sept

Publicerad 2012-09-02 13:36:37 i

Hej! Mat i magen och ska snart iväg till Ikea med mamma och pappa! Blir en lugn dag för skolan börjar i morgon! Ska bli kul att träffa Christina, Saara och Petra :) saknat dom så! Igår va jag ute på landet hos Madde och fira hennes mamma och kräftskiva :) hade as kul ! Johanna, Jennifer, robin och Erica va också där :) men blev för mycket av det goda så blev tidig hemgång :D hatar att vara onykter bland massa folk så:) men hade kul hela kvällen plus så lekte jag med barnen som va med :D haha! Lekte massa gamla lekar som jag lekte när jag va liten :) tack verkligen till alla inblandade :) äntligen fått mitt förråd nu så nu har jag fixat lite i lägenheten men har lite kvar men tar de ikväll el i morgon efter skolan :) måste bara säga att jag är otroligt glad för jag har så många underbara människor i mitt liv, vänner, familj och släkt! :) iväg nu då!! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela