Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

3 sept

Publicerad 2012-09-03 23:12:33 i

Hejsan! Ligger i sängen nu för dags att sova! Skola i morgon 9-12!:P första dagen i skolan va både kul och lite stressande! Kommer bli kämpigt med denna kurs som de känns nu för vet inget om policy och styrning inom folkhälsa!:O men ska väl lära mig fe under kursens gång så! Hämta två av böckerna vi ska ha och dom ser inte så kul ut, ska ha fler men bara fått tag på dessa två nu ialf ! Efter skolan blev det ner på stan för att köpa nytt skydd till mobilen eftersom jag tappa mitt andra i lördags :D köpte även två håraccessoarer :) bild på dom får ni sen :) runt en halv sex så tog jag och Jennifer en promenad till rocklundaspåret och gick där sen tillbaka hem igen! I morgon blir det gym! Ni ska få ta del av min fina orkidé som jag fick av mamma och pappa igår!!:) hihi! Sov gott och pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela