Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

5 sept

Publicerad 2012-09-05 12:55:13 i

Hejsan! Snart iväg mot tillberga el nästan då ska ut till tränhammar till Johanna för har umgås och även få håret klippt :) troligen blir det träning ikväll med! Suttit med inlämningsuppgiften vi ska lämna in på fredag, meen vet inte om jag gjort rätt el så utan gör de jag tror sen får dom väl klaga! Vill bara komma igång med arbetet på riktigt, denna först uppgift får man inget betyg på så! Aja!!:) min syster klara uppkörningen idag, bara teorin kvar nu!! Stolt stora syster är jag!:) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela