Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

6 sept

Publicerad 2012-09-06 23:47:57 i

Hej! Snart är denna dag över då! Fan va denna vecka gått fort! Idag hade jag heldag i skolan men på lunchen drog jag, Saara och Christina iväg till ikea och käka sen till chili för Xtina skulle köpa en lampa där, super fin btv!:) efter lunchen hade vi en lång och inte så rolig föreläsning men men! Efter skolan blev det stress hem och byta om för ett Medelpass på Friskis med Jennifer!:) och fyfan va svettig jag blev:D men då tog man ju i under träningspasset ialf :) fick skjuts hem och hoppa direkt in i duschen.. Blev sallad igen till kvällsmat och sen fick jag lov att plugga:/ skicka in uppgiften men vet inte om den blev nå bra alls men orkar inte bry mig heller just nu.. Vill bara börja med arbetet .. Nu ligger man i sängen och ska försöka sova då:) skola i morgon men kl 17 i morgon får jag massage! Underbart ska de bli :) pusspåer och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela