Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

8 sept!

Publicerad 2012-09-08 12:40:16 i Allmänt

Heejsan!
 
Har hunnit städa lite i lägenheten, gjort rent i lakrits bur så nu är han nöjd :) Nu är de väl bara att ta de lugnt ett tag sen iväg och köpa lite till ikväll .. Blir filmkväll hos jennifer =)
 
Igår hade jag föreläsning och nog en av den segaste också.. men tog mig igenom den och sen iväg för att ta ut lappen till helskön dagspa för använder mig av mitt friskvård jag får genom jobbet :P Hem igen för att fixa lite.. Fick snabbbesök av zelina också :) Följde med henne till ica i mina foppatofflor :O :D haha, aldrig att jag går i dom ute igen :D haha.. Sen hem och byta skor och iväg mot helskön för massage :) 25 min massgae och fyfan va skönt de va men lite aj också, för mina axlar tar stryk på jobbet :/ men nu gör de inte lika ont :) Boka en ny tid i okt =) Sen hem och prata med pappa i telefonen, han hade precis kommit hem från england :) Efter det gick jag hem till jennifer och umgicks med henne =) Kolla på film och snacka skit haha :D
 
Åh på onsdag ska jag äntligen få se Nickelback !!!!! Längtar så jävla mycket!
 
Aja pusspåer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela