Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

9 sept!

Publicerad 2012-09-09 22:05:14 i Allmänt

Heej!
 
Idag blev det en lugn förmiddag, låg och kika på tv och tog en tupplur :P Sen kom mamma och pappa in till stan och vi åkte till Coop för jag behövde handla lite =) Fick då även hem alla mina kläder som vart hemma hos dom ett tag, plus min underbara kudde till sängen :D Efter det gick jag hem till Jennifer och Robin för att käka lite kvällsmat sen gick jag och jennifer runt stan ca 5 km =) Efter pw blev det solning :) Nu är man hemma igen och blir kika på tv sen hoppa i säng =) Ska tvätta kl 10-13 i morgon så! Pusspåer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela