Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

:D

Publicerad 2012-09-10 21:44:20 i Allmänt

 Heejsan,
 

Helt slut efter gympasset idag, skulle som jag skrev i tidigare inlägg gå på ett medelpass men det var inställt så fick köra gym idag istället =) Men vi pressa på som bara fan, mage, rumpa, armar och rygg ! Efter gymmet åkte jag med hem jennifer och robin och fick kvällsmat =) Så snälla så!  =) Sen hem och duschen dirr.. :D Nu sitter man vid tv igen men blir nog sängen snart och kolla igen vad som behövs läsas till i morgon och se om jag orkar läsa nå men alltid bra att veta vad för föreläsning man ska på :D Heldag i morgon på skolan, puh! Efter skolan blir det hem och bara byta om nästan för ska iväg på 75 min box i morgon och sen blir de solning efter =) Aja så ser min dag ut i morgon ialf! Pusspåer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela