Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

låång dag..

Publicerad 2012-09-25 23:37:09 i Allmänt

Hejsan,
 
Ska snart gå och lägga mig för är as trött nu och vet att jag ska upp halv åtta i morgon.. Idag har jag hunnit med skolarbete med gruppen då, sen hem till jennifer för lite lunch sen iväg till erikslund för att köpa en topp från vero moda och en shaker eftersom jag även köpt no-xplode eller kom idag ialf =) sen hem igen för att byta om till träningskläder och iväg till friskis för 75 min boxpass med jennifer =) fyfan va svettigt!!!! :) ont har jag i kroppen nu efter träningen :D Efter de åkte vi hem till jennifer för lite mat och sen iväg och handla mat :D fan inte ofta jag handlar mycket mat men idag va jag lite duktig :D dags att laga mat också =P
Denna köpte jag, även jennifer med =)
 
Sen blev det hem och hoppa in i duschen och fyfan va underbart de va :)
 
Aja, längtar till helgen för är helt slut redan och de är bara tisdag men när detta grupparbete är klart ska jag vila ut om de bara är en dag!
 
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela