Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lite nytt igen ;)

Publicerad 2012-09-02 19:58:11 i Allmänt

Hej!
 
Yes kom hem med lite nytt igen.. =) Va ju på ikea med mamma, pappa och syster.. Träffa på min faster och hennes vän Sari och som vanligt så pussar faster sönder en och är bara för underbar :P Och kom hem med fårskinns matt, orkidé+kruka, bestikställ och ett glas där jag har min tandborste + tandkräm i! :) Och mami och papi va snäll och betala :P Lämna även tillbaka en topp och kom hem med en ny tröja :D
Jätte fin är den =)
Sen blev det förbi Willys för inhandla mat till ikväll, tänkte unna mig potatisgratäng och fläskkotlett :)

Beställt hem ny olja för håret från Loreal, torrschampoo från REF och lip plumper från NYX =) Unna mig lite nu när man ändå har råd =) Hoppas på att få komma iväg också till norge, oslo till min mormor nästnästa helg =) Hoppas bara jag kan få ledigt från mitt jobb =) Behöver komma bort och bara få ladda batterierna helt och få umgås med min underbara mormor och så älskar jag Oslo för de är så mysig stad =) Så håller tummarna!
 
Ska laga klart maten nu sen ska jag bara ta de lugnt och ta en låååång dusch. I morgon är de dags för skola igen och kommer kännas konstigt men skönt =)
 
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela