Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

onsdag 19 sept.

Publicerad 2012-09-20 01:20:45 i Allmänt

Hejsan,
 
Idag fick jag sova ut lite ialf, börja inte för en 13 så :P skönt som bara faaan.. Va i skolan och hade en föreläsning om SWOT-analys och kan säga att är lite mer taggad att göra grupparbetet för äntligen fattar jag va fan vi ska göra :D efter skolan gick jag ner på stan och köpte bakelse till mig, syrran och mamma för dom kom förbi och jag ville fira att min syster klara körkortet i fredags :) Hann dock bli lite arg på västerås kommun el vem man nu ska vara arg på för där jag bor finns 2 gäst parkeringar nu och området är ju stort! Så hitta en parkeringsplats åt mamma va ett helvete! Sjukt dåligt ! Arg va jag! Så ska kolla upp om jag kan få en parkering vid min byggnad så dom som besöker mig får stå nån stans!
Hållt på med tvätt idag också, tråkigt men måste göras så..
Jennifer och Zelina kom förbi och jennifer laga mat laxfile med fetapesto och pasta :) MUMS.. sen tog jag och jennifer en pw runt cityringen :) Sen hem till henne och drack smoothie och kika på tv :) Nu är man hemma då och ska väl sova snart.. nybäddat är det ;) hihi! Längtar lite till träningen i morgon :D ska bli kul med ett medelpass!
 
Satt och kolla min bilddagbok eller den heter ju inte de längre men kallar den så, kolla ialf i den för att hitta bilden på min kanin när jag köpte honom.. 22 juli 2007 köpte jag min sötis :)
 
 
Så haft honom i 5 år nu och hoppas de blir fler år till :) Han är en dvärgvädur och sötaste kaninen :) 
 
Pusspåer och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela