Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Underbart!

Publicerad 2012-09-13 01:00:23 i

Hemma nu efter en kväll i Globen! Förbandet daughtry va as grymma! Dom spela en del av mina favvo låtar så sjöng med hihi;) och så huvud numret, nickelback !!! Fyfan va jag älskar dom och att få se dom live va bästa !! Fick höra far away och börja nästan gråta för den låten är speciell för mig! Sen fick jag höra massa andra grymma låtar, bästa kvällen på bra länge!:) ska hoppa i säng snart, fortfarande as sprallig ! Mamma och pappa va as snälla och köpte en nickelback t-shirt åt mig<3 hihi! Pusspåer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela